Menu Close

Postbussen

Offis© is Officieel erkend door de overheid als dienstverlener aan vennootschappen. Je krijgt hier dus een écht bemeubeld deelkantoor – altijd voor je toegankelijk – met een 100 legaal adres

offis: je officiële kantoor

  • 24/7-toegang
  • Ontvang je bezoekers in de spreekkamer privé
  • Vestig je zetel & fiscaal domicilie* bij offis

Wat kan je van offis® verwachten?

Bij offis krijg je veel van wat je nodig hebt als je serieus vooruit wil met je zaak.

Je krijgt 24/7 toegang tot je reële kantoor met je eigen vaste bureautafel. Je krijgt een wettig erkend adres voor je zetel met fiscaal domicilie*. Je krijgt ook: kantoorinfrastructuur, spreekkamer privé met je bezoekers, toegang tot de tuin en nog veel meerKlik hier voor de Packagedeal.

Ons aanbod

Wat krijgt u van kantoor offis?

U krijgt een vaste bureautafel of privékantoor in een kant-en-klare gemeubelde locatie waar u de zetel voor uw vennootschap kan vestigen. 

U krijgt stilte op uw werkplek, want er mag niet worden gepraat. 

Uw goederen in het offis-gebouw zijn verzekerd voor een werkelijke waarde van 500 euro voor een deelwerkplek en 1500 euro voor een privékantoor. Daarbovenop heeft offis een bedrijfspolis aansprakelijkheidsverzekeringen.

offis respecteert de wetgeving inzake het fiscaaal domicilie. offis is dus geen virtueel kantoor, want dat is illegaal als u ook een fiscaal domicilie wil.

De wettelijke voorwaarde voor een fiscaal domicilie is dat u de werkelijke leiding en het beheer van uw vennootschap uitsluitend verricht op het fiscale domicilie. Dus, u neemt er de belangrijkste zakelijke beslissingen, boekhoudt er, en ontvangt er de fiscus.

U krijgt daarom bij kantoor offis:

  • een vaste werkplek, 24/7 toegankelijk
  • een spreekkamer privé op basis van beschikbaarheid (reserveren)
  • een all-in bemeubeld deelkantoor of privékantoor: nutsvoorzieningen, locker, internet, printer en bureaubenodigdheden, en dus ook inclusief onroerende voorheffing, gemeentelijke heffing en verzekering. Overeenkomst kantoor offis.

U krijgt ook een afsluitbare brievenbus in het offis-gebouw OF uw post wordt doorgestuurd via Bpost of via mail (ingescand).

9243776

Informatie over maatschappelijke zetel postbus adres.

Je kan zonder problemen een postbus huren om de maatschappelijke zetel van je vennootschap in te schrijven. Wat wel niet mag is er een bijkomende vestigingseenheid inschrijven omdat er steeds ter plaatse een activiteit moet worden uitgevoerd.

De locatie van het postbusadres van je maatschappelijke zetel bepaalt trouwens ook de nationaliteit van je vennootschap.

De dienst belastingen heeft echter geen aanknopingspunt om een controle te houden indien je enkel een postbusadres hebt. Vandaar moet er voor de belastingen steeds een fysiek adres aanwezig zijn om controles uit te voeren.

Het is wel mogelijk om de maatschappelijke zetel onder te brengen op een ander adres.

More info

tags: Adres Maatschappelijke Zetel Huren Antwerpen – Bedrijvencentrum – Deelkantoor Huren – Kleine Kantoorruimte Huren – Maatschappelijke Zetel Antwerpen Nodig – 

Wenst u meer info over postbussen kijk dan vlug op https://offis.be

Kantoren | Postbussen | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf